miercuri, 5 ianuarie 2011

'bout her... on request

Am mulţi prieteni. Dragi. Dar doar 4 sunt... speciali pentru mine.
Printre care şi Diana.
Ooo, da! Chiar dacă imi place să râd de ea şi de tot ce ţine de ea. Chiar dacă îi spun cam de 3 ori pe zi să-şi dea foc. Chiar dacă are mâţă. Chiar dacă e chisată. Şi misogină. Şi chiar dacă recunoaşte asta.
Cred că ar trebui să încep cu un început normal... Se pare că niciodată nu-mi iese...
Deci. Diana este colega mea. Face parte din "Marele 4" [da, fetelor, chiar dacă nu ştiaţi, aşa se numeşte!!]. --Iar "Marele 4" este format din Diana, Lorina, Lorena şi Eu.-- Este fostă colegă de bancă [şi probabil viitoare]. Este cea cu care mor de râs în fiecare seară, la telefon. La mesaje. Sau la minute.
Diana este singura persoană care poate face anumite lucruri. Cum ar fi să ţopăie prin cameră şi să calce fix într-un compas.
Dealtfel, e o fată bună... în limita în care se poate spune asta...:P
Şi-a făcut blog, avându-mă pe mine ca model. Ei cum să nu o iubeşti?! [Diana, mai ştii ce am spus despre "love"?]
Da... Chiar dacă pare ciudat, îmi e prietenă bună. Spun că pare ciudat pentru că suntem foarte foarte foarte foarte foarte foarte foarte diferite [de 7 ori]. Pentru că ea fumează şi eu nu. Pentru că ei îi place gramatica şi mie nu. Pentru că îi plac parodiile. Şi mie NU. Pentru că îi place maroon5 şi mie nu.
Cu toate astea, mai avem şi lucruri în comun. De exemplu ne place amândurora Mika. Şi Jason Mraz. Şi nu ne place Justin Bieber [sau Biever?? -- asta ca să fiu rea]. Şi nu ne place de profa de psihologie [for our sake, nu-i spun numele...]. Şi ne place Milkinis...
Concluzia?? Cred [de fapt, sunt sigură] că "Marele 4" nu ar fi acelaşi fără Diana. Nu ar fi... aşa de... mare!!
OK, şi chiar dacă pare că am devenit sentimentală, Diana, nu te bucura!! Mâine tot o să râd de tine. Cu prima ocazie.

Un comentariu:

  1. multumesc ioana:D
    stiu ca te-am baut putin cam tare la cap da'...
    tu vezi ce tare zambesc?:D

    RăspundețiȘtergere

Spune-ţi părerea!